Mitä syödään tällä viikolla?

Me syötiin eilen perunoita ja kalakastiketta (hunajamarinoitua lohta)ja tietysti salaattia (vesimeloni, kotijuusto lisällä) ja tänään perunamuusia ja uunimakkaraa juustolla ja homejuustolla sekä tuota samaista salaattia koska se vaan on niin hyvää! Mutta mitäpä sitten loppuviikkona loihtis sitä en tiedä yhtään...
9 vastausta